REGULAMIN

1. ZAMÓWIENIA

Zamówienie przyjmujemy poprzez:

- sklep internetowy koszyk on-line www.artykulytechniczne.pl

- telefonicznie pod numerem  (44)-755-04-05

- faxem pod numerem  (44)-755-53-13

- e-mail gp@artykulytechniczne.pl

Warunkiem przyjęcia zamówienia jest podanie prawidłowych danych które mogą zostać zweryfikowane ( w przypadku podania nieprawidłowy, błędnych lub danych których nie można zweryfikować, zamówienia nie będą realizowane) .

Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronach serwisu i przesłanie go do www.artykulytechniczne.pl. Poprawnie złożone zamówienie definiuje następujące kwestie:
dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika
co najmniej jedną pozycję określonego produktu wraz z ceną
koszty transportu - doliczane są osobno

System zamówień on-line www.artykulytechniczne.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do jego rzetelności.

2. WARUNKI DOSTAWY

  • W zależności od dostępności zamówionego produktu czas realizacji zamówienia wynosi do 1-2 dni roboczych. W przypadku braku dostępności produktu kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
  • Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski.
  • Zamówienia spoza granic  Polski są realizowane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem (44)-755-04-05

3. BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI

  • Zamówione produkty będą doręczone wprost do Państwa firmy lub miejsca zamieszkania w zależności od wybranego przez Państwa miejsca dostawy.
  • Zamówienia realizowane tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
  • Zamówiony towar jest profesjonalnie zabezpieczony przed jakimikolwiek uszkodzeniami

4. KOSZTY PRZESYŁKI

Koszt przesyłki zamówionego towaru uzależniony jest od wyboru formy płatności

-  forma płatności przelew - towar wysyłany jest po zaksięgowaniu płatności na koncie,

-  forma płatności pobranie - towar wysyłany jest niezwłocznie po prawidłowej weryfikacji danych odbiorcy

  • Cennik przesyłek zależny jest od wagi, znajduje się w zakładce koszty transportu
  • dla zamówień o wartości powyżej 300 zł NETTO wysyłka jest darmowa

Wszystkie zamówienia realizujemy poprzez firmę kurierską DHL.

Koszty przesyłki w naszym sklepie uzależnione są od wagi.

W przypadku zamówień przekraczających 300 zł netto przesyłka wysyłana jest na Nasz koszt (nie obejmuje produktów promocyjnych!)

W przypadku zamówień, w których oznaczona jest opcja zapłaty PRZEDPŁATA koszty przesyłki wyglądają następująco:

  • 0 - 5 kg - 12,00 zł netto,
  • 5 - 10 kg - 12,20 zł netto,
  • 10 - 20 kg - 13,00 zł netto,
  • 20 - 31 kg - 14,00 zł netto.

 

W przypadku zamówień, w których oznaczona jest opcja zapłaty ZA POBRANIEM koszty przesyłki wyglądają następująco:

  • 0 - 5 kg - 14,00 zł netto,
  • 5 - 10 kg - 14,20 zł netto,
  • 10 - 20 kg - 15,00 zł netto,
  • 20 - 31 kg - 16,00 zł netto.

5. ZASADY OBIORU PRZESYŁKI

  • Przed przybyciem kuriera:
    • Klient oczekujący na przesyłkę powinien przygotować narzędzie, którym będzie mógł przeciąć taśmy i opakowanie zewnętrzne przesyłki w celu sprawdzenia zawartości
    • jeśli w trakcie zamawiania Klient wybrał opcję płatności "za pobraniem" należy przygotować gotówkę do zapłaty
    • W obecności kuriera:
      • po przyjeździe kuriera należy w jego obecności sprawdzić stan zewnętrzny przesyłki
      • rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.
      • następnie pokwitować i opłacić przesyłkę (w przypadku płatności za pobraniem)


Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne, niezgodność kompletacji - należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody, który powinien zawierać: informację o uszkodzeniach, zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania oraz informację o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania (czy były nalepki ostrożnie szkło, góra dół).
Zaistniałe zdarzenie należy zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (faksem lub pocztą): 
44-755-04-05

6. SPOSOBY PŁATNOŚCI

  • Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden z dostępnych sposobów płatności:
    • "ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze  (towar jest wysyłany po potwierdzeniu zamówienia i skompletowaniu przesyłki),
    • "PRZEDPŁATA NA KONTO"
      Bank Polska Kasa Opieki S.A. 03 1240 3129 1111 0000 2755 1718  (towar jest wysyłany po potwierdzeniu zamówienia, skompletowaniu przesyłki i zaksięgowaniu pieniędzy na w/w koncie bankowym),
    • "PRZELEW NA KONTO" towar wysyłany jest najszybciej jak to tylko możliwe.
    • GOTÓWKA - Płatności mogą Państwo dokonać również w siedzibie firmy.

7. OFEROWANE PRODUKTY

  • Wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne, nowe i nieużywane. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Producenta.
  • Wszystkie produkty posiadają gwarancję określoną przez producenta.
  • Opisy oraz zdjęcia produktów mają charakter poglądowy.
  • Nasz sklep nie ponosi odpowiedzialności za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji i kolorystyce.
  • W przypadku, gdy producent zmieni ceny a na stronie internetowej sklepu nie zostaną one zaktualizowane, przy zakupie klient zostanie o tym powiadomiony telefonicznie w celu potwierdzenia chęci dokonania zakupu.

8. WARUNKI GWARANCJI

  • Wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają gwarancję.
  • Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu ( faktura), który należy okazać w przypadku reklamowania produktu.

9. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Wszystkie udostępnione dane są chronione i wykorzystane przez Artykuły Techniczne w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu.
  • Dane korespondencyjne wykorzystywane się także do prowadzenia ewidencji klientów i rozsyłania informacji promocyjnych dotyczących naszego sklepu (za zgodą klienta).
  • Informacje personalne nie będą nigdy przekazane osobom trzecim.

10. CENY, RABATY, PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

  • Ceny na sklepie są cenami NETTO (lista produktów) oraz NETTO i BRUTTO (strona produktu) i są ustalane na podstawie cen sugerowanych przez producenta lub importera.
  • W sytuacji, gdy producent zmieni ceny a na stronie internetowej sklepu nie zostaną one zaktualizowane, przy zakupie klient zostanie o tym powiadomiony telefonicznie w celu potwierdzenia chęci dokonania zakupu.
  • W przypadku nawiązania stałej współpracy przyznajemy stałe rabaty dostosowane do indywidualnego Klienta.

11. ZWROTY

  • Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271) z dnia 02 marca 2000 r. Klient ma prawo do zwrotu kupionego towaru w ciągu 10 dni od daty doręczenia przesyłki, bez względu na przyczynę.
    • Zakupiony towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że:
      • nie nosi śladów użytkowania, z których wynikałoby, że był on używany niezgodnie z przeznaczeniem
      • nie posiada wad i zniszczeń, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji,
      • naruszenie opakowania ogranicza się do minimum związanym z rozpakowaniem produktu
      • Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu wartości produktu w ciągu 14 dni - przelewem - na konto wskazane przez Kupującego.
      • Kwota podlegająca zwrotowi to należność z faktury za otrzymane produkty. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt.
      • Każdorazowo zwrot narzędzi skutkuje uruchomieniem kosztownej procedury handlowo - logistycznej celem przyjęcia zwracanych narzędzi z powrotem na magazyn. W związku z powyższym uprzejmie informujemy, że za zwrot i korektę faktur wprowadzamy dodatkowe opłaty w wysokości 10% od wartości netto zwracanych narzędzi, co pozwoli częściowo pokryć koszty zwrotu. Na magazyn przyjmowane będą jedynie narzędzia katalogowe będące w bieżącej ofercie po pozytywnym zweryfikowaniu ich jakości.

12. Platforma ODR

  • Platforma ODR stworzona została na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE. Jej celem jest ułatwienie konsumentom pozasądowego rozstrzygania sporów z przedsiębiorcą (sklepem internetowym).  Z jej pomocy można skorzystać, by dochodzić roszczeń wynikających z umów internetowej sprzedaży lub umów o świadczeniu usług zawartych pomiędzy klientem a przedsiębiorcą mającym siedzibę na terenie UE.

    Adres platformy ODR: ec.europa.eu/odr

13. 3 ZASADY ZAKUPÓW

Zamówiony towar wysyłany jest poprzez kuriera DHL. Jeśli Zamówienie zostanie wysłane do godziny 12:00 dnia roboczego, towar wysyłany jest tego samego dnia a koljengo winien znajdować się u klienta. 

 

Przesyłka 24H

 

    1 Zasada:  Przesyłka 24H

Towar zakupiony w naszej firmie za pośrednictwem sklepu internetowego bądź telefonicznie lub e-mail w dniu roboczym do godziny 12:00, po zatwierdzeniu realizowane (wysyłane kurierem DHL) jest tego samego dnia roboczego 

 

Gwarancja


    2 Zasada:  Wybór markowych produktów 

W naszym sklepie znajdują się narzędzia znanych i sprawdzonych producentów zarówno krajowych jak i zagranicznych. Szczegóły znajdują Pańswo tutaj 

 

Zwrot

 

   3 Zasada:  Zawracasz towar do 14 Dni

Istnieje możliwość zwrotu towaru nieużywanego oraz nieodpakowanego bez podania przyczyn w czasie 14 dni od wysłania towaru z naszej firmy. W trosce o Państwa zadowolonie wychodzimy na przeciw Państwa oczekiwanią i w razie pomyłki zamówionego towaru bądź jakiegokolwiek innego powodu istnieje możliwość zwrotu towaru.

 

14. OCHRONA DANYCH

Wszystkie udostępnione dane są chronione i wykorzystane przez firmę Artykuły Techniczne w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane korespondencyjne wykorzystywane się także do prowadzenia ewidencji klientów i rozsyłania informacji promocyjnych dotyczących naszego sklepu (za zgodą klienta). Informacje personalne nie będą nigdy przekazane osobom trzecim.