Sprzedaż produktów – jak możesz kupić produkty w naszym sklepie
1. Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, poprzez e-mail, podczas rozmowy z naszym konsultantem (przez telefon).
2. W naszym sklepie nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
3. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.artykulytechniczne.pl, aplikację mobilną, e-mail oraz telefon.
W naszym sklepie możesz to robić na dwa sposoby:
- przez swoje konto,
- bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
4. Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
- przeczytaj informacje o produkcie,
- dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
- wybierz sposób dostawy,
- wybierz sposób płatności,
- wprowadź dane odbiorcy,
- sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
- złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
5. W wyjątkowych przypadkach produkty oznaczamy jako oferty specjalne. Ofertą specjalną są produkty w przedsprzedaży i na wyprzedaży.
Oznaczamy tak też produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem albo ich dostępność na rynku jest ograniczona.
Na stronie takiego produktu zamieścimy ważne dane na jego temat: przybliżony termin dostawy i inne istotne informacje.
6. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na e-mail, którego podałeś w zamówieniu.
7. Twoje zamówienie jest ważne przez 7 dni robocze od dnia, w którym je przygotujemy.
Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.