• 98% zadwolonych klientów
  • Dostawa 24h
  • 14 dni na zwrot

Regulamin sprzedaży dla umów zawieranych na odległość.

I. Ogólne informacje 

1. W regulaminie używamy pojęć:

a. My – sprzedawca, czyli Artykuły Techniczne Sp. z o.o.

Nasze pełne dane:

Artykuły Techniczne Sp. z o.o. ul. Kwiatowa 6 26-300 Opoczno,

Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieście w Łodzi sąd Gospodarczy XX Wydział Gospodarczy KRS:  0000819655, NIP: 7681843110, 

BDO: 000549464, kapitał zakładowy 100000 zł, Numer konta: 12 1240 3129 1111 0010 9579 0537 

adres e-mail: biuro@artykulytechniczne.pl, numer telefonu: (44)-755-04-05, (44)-755-53-13

b. Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie,

c. nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.artykulytechniczne.pl 

d. zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego,

2. W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty (towary) i usługi.

3. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.

4. Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie, napisać komentarz lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

II. Nasze produkty - co sprzedajemy

5. Sprzedajemy produkty (towary), które prezentujemy w naszym sklepie.

6. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Jesteśmy też odpowiedzialni za zgodność naszych świadczeń zgodnie z umową jaką z nami zawrzesz. 

Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. 

III. Działanie naszego sklepu - jak możesz korzystać z naszego sklepu

7. W naszym sklepie możesz:

- robić zakupy,

- korzystać z indywidualnych rabatów,

- uczestniczyć w promocjach,

- oceniać produkty i pisać o nich opinie,

- komentować artykuły (newsy i poradniki) na naszej stronie internetowej www.artykulytechniczne.pl

8. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.

9. Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię – na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.

10. Konto możesz bezpłatnie zarejestrować w naszym sklepie m.in. na stronie www.artykułytechniczne.pl lub w aplikacji mobilnej. 

W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Potwierdzenie rejestracji konta prześlemy Ci na e-mail.

11. Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie. Aby to zrobić:

- wyślij nam e-mail na adres: biuro@artykulytechniczne.pl ze skrzynki przypisanej do Twojego konta; lub

- zadzwoń pod numer (44)-755-04-05 

12. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:

- używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,

- masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,

- masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.

13. Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres:

biuro@artykulytechniczne.pl

 Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.

IV. Sprzedaż produktów – jak możesz kupić produkty w naszym sklepie

14. Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, poprzez e-mail, podczas rozmowy z naszym konsultantem (przez telefon).

15. W naszym sklepie nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.

16. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.artykulytechniczne.pl, aplikację mobilną, e-mail oraz telefon. 

W naszym sklepie możesz to robić na dwa sposoby:

- przez swoje konto,

- bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.

17. Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:

- przeczytaj informacje o produkcie,

- dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,

- wybierz sposób dostawy,

- wybierz sposób płatności,

- wprowadź dane odbiorcy,

- sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,

- złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.

18. W wyjątkowych przypadkach produkty oznaczamy jako oferty specjalne. Ofertą specjalną są produkty w przedsprzedaży i na wyprzedaży. 

Oznaczamy tak też produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem albo ich dostępność na rynku jest ograniczona. 

Na stronie takiego produktu zamieścimy ważne dane na jego temat:przybliżony termin dostawy i inne istotne informacje.

19. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na e-mail, którego podałeś w zamówieniu.

20. Twoje zamówienie jest ważne przez 7 dni robocze od dnia, w którym je przygotujemy. 

Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.

V. Dostawa – jak dostarczamy Twoje zakupy

21. Produkty dostarczamy na terenie Polski oraz krajów Unii Europejskiej.

22. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:

- kurierem,

- do paczkomatów,

23. Koszt dostawy sprawdzisz na https://artykulytechniczne.pl/koszty-wysylki.

24. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 2 dni roboczych.

25. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu.

Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.

26. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. 

To ułatwi procedurę reklamacyjną.

a. Przy dostawie kurierem:

- zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki; lub

- skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki)

b. Przy dostawie do paczkomatu:

- pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;

- umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;

- zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu – lub nam, przez e-mail biuro@artykulytechniczne.pl.

27. Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.

28. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). 

Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy.

VI. Płatności – jak możesz zapłacić za zakupy

29. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT oraz mniejszym drukiem ceny netto bez podatku VAT. 

Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.

30. Za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów – w zależności od tego, który sposób dostawy wybierzesz.

Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:

a. kurierem – możesz zapłacić:

- online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez Przelewy 24 (przedpłata),

- tradycyjnym przelewem bankowym,

- gotówką (przy odbiorze),

- kartą (przy odbiorze, u wybranych kurierów),

b. do paczkomatu – możesz zapłacić:

- online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez Przelewy 24 (przedpłata),

- tradycyjnym przelewem bankowym,

c. do naszego sklepu – możesz zapłacić:

- online przelewem natychmiastowym, kartą lub Blikiem przez Przelewy 24 (przedpłata),

- tradycyjnym przelewem bankowym,

- gotówką (przy odbiorze),

- kartą (przy odbiorze),

31. Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie papierowej lub elektronicznej. 

Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.

32. Na żądanie fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail który nam wskażesz lub który podajesz podczas rejestracji. 

Jeśli zmieniasz adres e-mail – powiadom nas o tym pisemnie lub poprzez e-mail. 

Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres e-mail będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.

33. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.

34. Jeśli odstąpisz od umowy lub kiedy pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację, w której wybrałeś zwrot środków - takiego zwrotu dokonamy metodą w jakiej płatność została wykonana.

VII. Prawo do odstąpienia od umowy – jak możesz zrezygnować z zakupu

35. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie internetowym poza sklepem stacjonarnym – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. 

Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.

36. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 30 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.

Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu lub dostarczonym przez nas formularzem zwrotu i odeślij na adres:

Artykuły Techniczne Sp. z o.o. ul. Kwiatowa 6 26-300 Opoczno

37. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:

- przez formularz na stronie www.artykulytechniczne.pl – tę formę zalecamy;

- poprzez e-mail na adres: biuro@artykulytechniczne.pl;

38. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:

a. za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy (narzędzia ze świadectwem wzorcowania);

b. kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby (narzędzia wykonane na zamówienie);

39. Produkty noszące ślady użytkowania nie podlegają zwrotowi. 

40. Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 30 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.

41. Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 30 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.

VIII. Reklamacje – jak możesz je składać

42. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.

43. Reklamację produktu z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową) możesz nam złożyć w dowolnej formie. 

Zalecamy, żebyś zgłosił ją przez formularz na stronie www.artykulytechniczne.pl. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.

44. Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą formularza na naszej stronie, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją.

 Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość e-mail. Podamy w niej instrukcję, co zrobić dalej.

45. Reklamowany produkt możesz:

- przesłać na adres: Artykuły Techniczne Sp. z o.o. ul. Kwiatowa 6 26-300 Opoczno,

46. Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub poprzez e-mail.

47. Reklamowany produkt wyślemy na wskazany przez Ciebie adres.

48. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową). Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych.

49. Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:

- złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR

(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL). W formularzu podaj nasz adres e-mail: biuro@artykulytechniczne.pl,

- złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

IX. Opinie, dyskusje i komentarze – jak wystawiać opinie, pisać komentarze i prowadzić dyskusje

50. W naszym sklepie możesz:

a. wystawiać opinie o produktach, które kupisz;

51. Opinia, którą zamieszczasz w naszym sklepie, musi dotyczyć produktu. Możesz opisać jego wady, zalety, funkcjonalność i doświadczenia związane z używaniem produktu – Twoje lub Twoich bliskich.

52. Twoje komentarze powinny odnosić się do tematyki artykułu, który komentujesz.

53. Możesz napisać jedną opinię o danym produkcie. Nie opublikujemy Twoich kolejnych opinii o tym samym produkcie.

54. Zanim umieścisz opinię, komentarz upewnij się, że ich treść jest zgodna z prawem, dobrymi obyczajami i nie narusza praw oraz dóbr osobistych innych osób.

55. Twoje opinie, komentarze oraz wpisy w dyskusji nie mogą:

- rażąco naruszać zasad poprawnej polszczyzny;

- zawierać wulgaryzmów;

- nawoływać do przemocy lub nienawiści;

- propagować rasizmu;

- obrażać kogoś;

- głosić poglądów sprzecznych z ogólnie przyjętymi normami społecznymi;

- podawać informacji, które mogą wskazywać na przestępstwo, są nieuczciwą konkurencją, naruszają prawa autorskie lub prawa przemysłowe;

- promować produktów i usług naszej konkurencji;

- zawierać odnośników do innych stron internetowych;

- zawierać szczegółowych danych osobowych: ani Twoich, ani doradcy, z którym się kontaktowałeś.

56. Odpowiadasz za treść swoich opinii, komentarzy i wpisów.

57. Jeśli umieszczasz opinię jako niezalogowany użytkownik, poprosimy Cię o Twój adres e-mail do ewentualnego kontaktu. Twój adres nie będzie widoczny dla innych osób.

58. Opinia, którą zamieszczasz, ma pomóc innym w wyborze produktu. Sprawdzamy wszystkie opinie, które dodajesz. Opinie sprawdza system (automatycznie) i moderator (ręcznie):

- jeśli w swojej opinii zamieścisz link lub wulgaryzm (także w językach obcych), nasz system to wykryje i nie pozwoli Ci wysłać takiej opinii do nas. 

- jeśli nie posiadasz produktu, nie oceniaj go. Taka opinia może wprowadzić inne osoby w błąd. Opinię powinieneś dodać, gdy posiadasz produkt lub masz z nim styczność (np. posiada go ktoś z Twoich bliskich).

59. Moderator sprawdzi Twoją opinię w ciągu 14 dni, od kiedy ją prześlesz. Nie zredagujemy Twojej opinii. Jeśli moderator zauważy, że Twoja opinia jest sprzeczna z tym regulaminem, nie opublikujemy jej lub ją usuniemy. Zależy nam na autentyczności wystawianych opinii, dlatego w niektórych przypadkach możemy poprosić Cię o wskazanie dowodu zakupu produktu lub innego dowodu, wskazującego na posiadanie przez Ciebie lub Twoich bliskich danego produktu. Takie działanie będzie miało miejsce w szczególności, gdy Twoja opinia wzbudzi nasze wątpliwości (np. brak potwierdzenia zakupem, lub w przypadku użytkowników niezalogowanych). Poinformujemy Cię o tym poprzez e-mail 

Jeśli nie zgodzisz się z naszą decyzją, możesz odpowiedzieć na naszą wiadomość w ciągu 7 dni, od daty kiedy ją dostaniesz. Termin ten jest ostateczny, po jego upływie nie będziesz mógł złożyć reklamacji, a Twoja opinia zostanie usunięta, lub jej nie opublikujemy. Odpowiemy na Twoją reklamację w ciągu 7 dni od jej otrzymania. Możemy uwzględnić Twoją reklamację i przywrócimy opinię na stronę lub usuniemy ją z systemu – nasze stanowisko będzie ostateczne. Jeżeli Twoja opinia zostanie przez nas usunięta zawsze możesz dodać nową opinię o tym produkcie.

60. Możemy skontaktować się z Tobą w sprawie Twojej opinii. Skorzystamy wtedy z danych, które nam przekażesz (numer telefonu, adres e-mail).

61. Gdy umieszczasz opinię, udzielasz nam nieograniczonej w czasie licencji na to, abyśmy mogli ją nieodpłatnie wykorzystywać, rozpowszechniać, publikować, kopiować, modyfikować oraz dystrybuować na terenie Unii Europejskiej i poza nią. Będziemy mogli zatem:

- rozpowszechniać Twoją opinię (lub jej część) czyli publiczne udostępniać ją w taki sposób, aby każdy mógł:

- mieć do niej dostęp w wybranym miejscu i czasie;

- publicznie ją wyświetlać; 

- wykorzystywać Twoją opinię (lub jej część), aby promować i reklamować nasz sklep.

X. Prywatność i dane osobowe – jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane

62. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującym prawem i naszą ochroną danych. 

63. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy:

- robisz zakupy w naszym sklepie. Twoje dane przetwarzamy, gdy obsługujemy transakcje i usługi, z których korzystasz podczas zakupów;

- korzystasz z innych usług, które są dostępne w naszym serwisie;

- wyrażasz zgodę na działania marketingowe, aby przedstawić Ci treści dopasowane do Twoich potrzeb;

- mamy prawnie uzasadniony interes, aby Twoje dane przetwarzać (np. kiedy występujesz do nas z roszczeniami).

64. Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Pamiętaj, że jeśli ich nam nie podasz, nie będziemy mogli zaoferować Ci swoich produktów i zrealizować usług.

65. Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy my, czyli Artykuły Techniczne Sp. z o.o. ul. Kwiatowa 6 26-300 Opoczno. Nasze szczegółowe dane znajdziesz w pierwszym punkcie tego regulaminu.

66. Zawsze masz prawo dostępu do swoich danych osobowych – w granicach przewidzianych przepisami prawa. Możesz je sprostować, usunąć, ograniczyć ich przetwarzanie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych. Masz też prawo, aby przenieść swoje dane oraz złożyć skargę do organu nadzorczego. Masz prawo cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, przed jej wycofaniem.

67. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w polityce prywatności. Tam znajdziesz naszą klauzulę informacyjną i szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym informację o prawach, które Ci przysługują.

XI. Zmiany regulaminu – w jaki sposób możemy zmienić te zasady

68. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać. Wyjątkiem jest sytuacja, w której:

- natychmiastową zmianę wymusza na nas obowiązek prawny lub regulacyjny;

- chcemy chronić Cię przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.

69. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.

70. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.

71. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.